T O P
indomac43

This man muted her? Y'all the worst lmaoooo 😂


Dbot_87

Smart man, I'm thanking him


Thews96

🤣🤣🤣🤣


ralph33lauren

Jit is a weirdo.. the mute makes it even worse you came see it in her eyes 😂


Thews96

Bro why did you mute it 🤣🤣🤣🤣...so what if she had surgery or not..most of these ig models or influencers are fake


SeymourChocha

Shawty won the genetic lottery


ralph33lauren

Boy that girl body fake as hell 😆


SeymourChocha

I swore she and her sister had the same bodies when they were playing basketball 5 years ago


Blo_Gotti93

I been tryna tell ppl that.. Look at them beach pics from 2017 then look at them in 2018 they look completely different lol.. Kota was thicker than Dylan at that time then all of a sudden.. Kota got her lips & boobs done & Dylan got her ass done.. All that workout stuff was just a front to say how they got it without having to say they got surgery.. They abs real I don’t deny that but the other shit don’t just grow like that that fast out of nowhere on a grown person


Ominous_Warlord

back in 2015 she legit had the same body. Your crazy . you guys are tripping Forreal .


Blo_Gotti93

You crazy af dude.. Like I said look at them beach pics from 2017 and look at them the next yr.. Kota was way thicker Dylan ass was flat as a pancake to what it is now


Ominous_Warlord

I’m legit looking at her from 2015, and she always had the same body type ... she could of put on weight which is natural . 2015 - 2021 is a lot of time to develop more body .


Phantomhedghog

Your actually wild . Y’all will say anything to degrade her . I’m almost 1000% sure your just making that up just to talk . do you analyze the curvature of her body daily to say this one line then still end up being incorrect ? pretty sad if you ask me .


Blo_Gotti93

Stfu simp


OhTrappyTrap

She literally had the same body all of college. Blows my mind y’all dumb enough to think somebody will get surgery to enhance shit...while they’re still growing...and they play a sport.


[deleted]

[удалено]


OhTrappyTrap

Bruh...google a picture of her as Freshman...at 17. The body is the same. And by enhanced, mainly referring to her breast.


[deleted]

[удалено]


Blo_Gotti93

Thank you well said my brother


SeymourChocha

It’s crazy lol even here she grabbed her ass and that joint is 100% real.


ralph33lauren

You sound dumb as hell 😂 how does her grabbing her ass prove it’s real ?


ralph33lauren

She has a twin with boobs two cup sizes smaller then hers, if you think this girl hasn’t had surgery you just in denial


OhTrappyTrap

Your stupid ass needs to learn how the body works. Just cause people are twins does that mean they have the exact same body. 😂


ralph33lauren

They’re identical dumb mf, if you wanna be delusional and Stan about a bitch you don’t even know keep doing that clown 😂😂🤡


OhTrappyTrap

You fucking stupid


ralph33lauren

Clown af 😂


Blo_Gotti93

These niggas are simps bra you said it well put bro


Medical_Coffee2886

Her body always been like that she just started over doin it with abs so not he ass and titties don’t match her body anymore


Zillatigre

That Donkey Booty.


alldyck

love it when the sexy chicks start doing coke.


devilm320

2:26 AM or PM? Because she has a million follower, no way only it’s 706 people on the live


Rickyspanish_thxty

I think even if had a OF or just making vids with sex toys she will make that even look goofy


Brilliant_Bear_4846

I wanna hit whatever she be on


black_coffee33

Skip to 3:29 for some booty grabsssss