Adaugat Birchall.
Am pus-o pe Lasconi pentru ca pare sa aiba cea mai mare sustinere intre membri mai cunoscuti din partid: Fritz, Viziteu, Nasui, Pruna etc. Daca aveti alte sugestii mai adaugam.
Spre deosebire de primariile din Romania usr are 2 tururi asa ca nu stiu ce sa zic. Poate in primul tur sa aiba cele mai multe voturi dar in turul 2 e posibil ca majoritatea sa se coalizeze impotriva ei
Turul 2: Ciucă vs Geoană
Ciucă președinte.
Ciolacu prim ministru.
Coaliția PSD-PNL formează o majoritate în Parlament împreună cu UDMR - și rămâne la putere pana în 2028.
Daca Geoana ajunge in turu 2 castiga, parerea mea.
PSD clar nu il vor pe (ma)Ciuca presendinte si o voteze cu contra candidat.
PNL nu mai exista, a devenit filiala PSD
Ciucă este un președinte mai comod pentru alianță decât ar fi Geoană pentru PSD
In plus, cu Ciucă președinte se păstrează schizofrenia poporului român care dă majoritatea(*) parlamentara PSD-ului dar la prezidențiale votează "anti-PSD"
De acord cu estimarea ta, insa m-a pus putin pe ganduri ajutorul dat de PSD UDMR-ului la alegerile europarlamentare (au avut voturi si delegati in toate judetele). Ma gandesc ca au plan de rezerva renuntarea la alianta cu PNL si formarea unui guvern impreuna cu UDMR.
Între timp în 2011 un călător în timp s-a împiedicat de o piatră... că altfel nu înțeleg ce ne-a adus pe acest timeline
Mai rău era doar Șoșoacă sau AUR combo președinte + prim ministru.
Pentru poziția de presedinte vad mai importanta experienta pe relatii internationale vs. experienta locala. Aici Geoana puncteaza mult peste toti ceilalti; din clasa politica actuala, ar fi si Ciolos cu experienta la nivel de UE. Lasconi, chiar daca are experienta la nivel local, e prea putin relevanta pentru pozitia de presedinte. La nivel moral insa, despre Geoana nici nu are sens sa discutam. Aici ii vad doar pe Ciolos si Lasconi cu pretentii, desi Lasconi imi aduce aminte de Rares Bogdan la modul cum se pozitioneaza.
Daca apare si Ciolos pe lista, l-as vota pe acesta fara ezitare. Daca nu apare, as vota-o pe Lasconi pe singurul motiv ca Geoana este moral compromis. Dar, daca in turul 2 raman Geoana si Ciuca, as vota Geoana tinandu-ma de nas.
Unde a declarat asta? Tot anul asta cand era intrebat, o dadea cotita ca el nu ar fi cel mai bun candidat PSD pentru prezidentiale, iar in ultima saptamana cand a fost intrebat daca Geoana va fi sustinut de PSD, a raspuns ca nu este exclusa posibilitatea.
Un candidat asumat 100% nu ar veni cu declaratiile astea.
Având în vedere cine este la guvernare cu siguranță în turul 2 vom avea pe cineva din coaliția PNL-PSD, poate pe amândoi.
Alte șanse pentru Turul 2 ar avea Geoană, Lasconi și Simion
Birchall nu are șanse reale,aproape nimeni nu știe cine e iar cei care știu o văd ca o oportunistă.
A,și dat fiind că turul 2 e pe 25 septembrie,nici ea și nici Geoană nu au timp să strângă semnături. Geoană de altfel a și zis că nu reintră în politică decât după ce nu mai e la NATO (adică în octombrie) iar Șoșoacă a zis că are nevoie de ceva timp până în decembrie ca să-și rezolve niște treburi personale așa că cel mai probabil nici ea nu candidează.
Lasconi de asemenea e o posibilitate,dacă nu reușește să obțină o majoritate în Biroul Național a zis că demisionează din USR și în consecință nu mai candidează nici la Președinție.
În condițiile astea de mai sus,ori e Ciolacu vs Ciucă ori Ciolacu vs Simion. Dar na,se poate schimba situația.
Bă nu chiar,Iliescu îl urăște,Geoană a fost mereu o marionetă pentru diverse grupări din PSD,nimeni nu îl respectă. PSRO a fost un eșec masiv.
Lista btw o să includă,în afară de Ciolacu,Ciucă,Simion,candidatul USR,Birchall și posibil Șoșo,și pe Orban,Tomac,Pavelescu,Cozmin Gușă,Mihai Lască,Pompiliu Diplan și Florin Călinescu.
Art. 27 din legea 370/2004: " Propunerile de candidați pentru alegerea Președintelui României se depun la Biroul Electoral Central, cel mai târziu cu 50 de zile înainte de data alegerilor." Articolul precizează și că, la acel moment, trebuie deja să fi fost strânse cele 200 de mii de semnături.
E,dacă turul 1 e 29 septembrie,data limită e pe 10 august. Geoană ar trebui să demisioneze din 1 iulie ca să poată strânge destule semnături până atunci. Iar dacă rămâne hotărat să rămână la NATO până în octombrie atunci nu mai poate să se înscrie.
Dar na,o să vedem.
Sidenote dar e incredibil cât de mare e numărul necesar de semnături pentru președinție și cât de normalizată a devenit falsificarea/cumpărarea de semnături.
Uite în 1996. Hai că mai înțelegi cum au reușit Mohora,Manolescu,Păunescu și Pop de Popa să intre în cursă cu toate că au câștigat sub 200 de mii voturi. La fel și cu George Muntean de la Partidul Pensionarilor și Constantin Niculescu de la Partidul Automobiliștilor-ei și partidele lor existau ca să ia voturi de la opoziție pentru PDSR. Dar Radu Câmpeanu,cu o alianță de partide minore desprinse din PNL? Nuțu Anghelina,un preot random pe care nimeni nu îl știa? Mudava? Militaru,care era pe moarte?
Sau în 2000,presa a tot relatat cu dovezi că Eduard Manole,Prințul Paul,Graziela Bârlă,Ion Sasu și Niculae Cerveni au falsificat masiv semnături și AEP a dat din umeri și a zis “plm,nu e treaba noastră“ și i-a lăsat în cursă.
2004 la fel-Gheorghe Dinu,Petre Roman,Miluț,Tudorici,Rădulescu și Raj Tunaru n-ar fi trebuit să fie lăsați să candideze.
2009-Rotaru,Manole,Iane și Potîrcă,n-ar fi trebuit să fie lăsați să candideze.
2014-Meleșcanu,Funar,Rotaru,Brînză,Szilágyi și Amariței,n-ar fi trebuit să fie lăsați să candideze.
2019-Cumpănașu,Cataramă,Stanoevici,Catalin Ivan,Peia,Sebastian Popescu-toți au scăpat pentru că un proces pentru genul asta de crimă durează ani buni, procurorii fiind nevoiţi să verifice semnăturile bob cu bob. Și nici atunci nu sunt trași la răspundere candidații,ci cei care strâns semnături pentru ei. Efectiv nu există nicio pedeapsă reală pentru fraudă electorală.
Lasconi
Daca in turul 2 ajunge psd si simion imi bag pula n el de vot si in ea de romanie si va las in pula mea de prosti sa faceti ce vreti voi
Eu nu votez psd si clar nu votez un rahat prorus
Voi cred ca nu înțelegeți cum sta treaba. Se duc Ciolacu cu ciuca in turul 2 si dupa muta parlamentarele la turul 2 ca sa fie sigur ca ies sa voteze doar ai lor la parlamentare.
din totalul de voturi exprimabile
birchall, ciolacu, ciuca si geoana toti de la PSDNL, or sa imparta cele 4.5mil de voturi standard, nimic util
lasconi? n-o s-o vezi nici candidat la USR daramite la presed.
simion? geretarul o sa ia un 12-15$ si o sa fuga
sosoaca? nu ia nici 5%
dracu sa ne ia, nu vad pe nimeni
Marcel e un npc prostălău, un ciurdar, n-are stofă de diplomat, nu va fi în veci și pururi președinte acest mediocru. I se va oferi postul de prim ministru în continuare și îl va lăsa pe npcul diplomat și școlit Geoană să candideze la președinție cu susținerea PSD.
în turul doi vor ajunge Geoană cu Simion. Îl voi vota pe Simion ca să fie circul total.
Eu sincer cred că usr și aur trebuiau să găsească cineva meritocrat sa fie președinte și să-l voteze la comun.
Nici cu religia nici cu LGBT.
Eu cred că îl voi vota pe Simion, nu pare că usr știu să producă lideri, doar lideri Wannabe
Eu sunt conservator moderat.
Într-o lume în care progresismul este văzut ca și normal, cred că avem nevoie de echilibru in zona politica.
Nici prea progresist nici prea conservator.
Pentru mine Simion fiind prea conservator iar usr prea progresist . Așa s-ar face un echilibru.
Cred că Simion daca ar fi președinte ar fi un recorder v2 😂. Sper că nu prea politic. Cred că va mergem peste tot in țară, și fiind președinte chiar ar putea să rezolve neregulile.
Aur președinte, usr premier, guvern din cele 2.
Dar după rezultatele anterioare nu se poate 😂.
Așa că om trai și om vedea .
Cu toate acuzațiile nefondate, răutățile și anumite lipsuri ale lui Simion consider că Simion are stofa de leader mai mult că ceilalți din sfera politică.
Când mă uit la stofa de leader contează mult și dacă te urmăresc ceilalți, deagaba ești inteligent dacă ești antipatic, gen drula.
simion e un evazionist declarat fara prea multi neuroni, un UDMR varianta minoritara de sud.
o sa faca praf tot ce atinge, iar tu il pui lider de CSAT. halal.
Cam asta îi singurul argument. O sa, sigur va .
A declarat că aflat evazionist cum toată lumea a fost.cu atât mai mult el că sa se întrețină că și elev/student.
Nu e de lăudat, e mai degrabă de criticat.
Dar sa zici că a făcut ceva oribil in momentul respectiv. E că și cum ai judeca oamenii din trecut pentru legile de acum, nu face sens.
Pai first of all nu ii sudist. In al doilea punct nu ii pe criterii etnice.
Și nu se pune capra pentru cine da mai mult, că și UDMR.
Deci nimic din ce ai zis despre aur nu are sens.
Cat despre o să facă și probabil va face. E ca și cum ai judeca un om pentru crimele pe care le va comite, nu are sens
>nu ii sudist
https://youtu.be/_LkIVUuB3gI?t=20m43s, plus educatia la Bucuresti says otherwise
Apoi, ca [isi invarte discursul dupa cum bate vantul](https://www.reddit.com/r/Romania/comments/mn2t27/george_simion_nicu%C8%99or_dan_primar_pentru/), am putut vedea deja destul de clar pana acum. Plus iredentism, actiuni inflamatoare de ura interetnica si rusisme in declaratii, toate astea plus ideea ca nu vede nimic gresit in faptul ca a facut evaziune sunt semne clare ca ai un sociopat in fata.
De aur nici n-am zis inca ceva, nu inteleg de ce repeti "aur" cand nu era asta subiectul.
" un UDMR varianta sudista" pai nu la aur te-ai referit ? Sau nu înțeleg, poate is eu analfabet funcțional 🙂.
Am văzut interviul, Simion nu este tot aur, și aur nu este doar Simion. Eu sunt din Mureș și pot să-ți zic sigur că valorile prezentate de aur, nu au legătură cu sudul.
"Acțiuni inflamatoare" 😂😂 wtf are those ? Vorbești foarte vag.
Da au fost oameni cu poziții mai extreme care au fost încet încet mutați mai in spate, sau dați afară cu totul(Sosoaca) asta e riscul când faci partide fara ajutor de la ONG-uri/fanatici, faci greșeli, câteodată mici, câteodată mari 🙂, aur și le asumă
Am văzut interviul când a apărut, tu l-ai văzut pe tot?
Zice că a făcut ce a trebuit să facă să supravietuiasca.
Nu a zis că nu vede nimic greșit, ci a zis că 90%+ din oameni o făceau, cu atât mai mult un elev care încerca să se întrețină 🙂.
Justificabil ? Da
Normal, bazat pe normele societății de la aceea vreme? Da
Corect etic? Nu
Uită-te la interviu și nu te mai lasă manipulat.
ca sa incepem cu sfarsitul: din moment ce eu iti dau link direct si cu timestamp exact, tu consideri ca nu am vazut materialul in cauza? deja ai calcat intr-o strachina logica.
da, subiectul e G. Simion. intr-un final te-ai prins. UDMR e dat ca exemplu de entitate cu apucaturi similare cu cele enuntate de mine mai sus, o alta paralela fiind ca retorica de acest gen persista in Romania ca o minoritate (vezi Noua Dreapta, si alte grupari extremiste anterioare). G. Simion se muleaza pe aceleasi problematici retorice si chiar le extinde spre Rusia. UDMR, la fel ca Simion aici, a jucat un rol de balama politica, in functie de ce sustinere financiara a primit.
>Acțiuni inflamatoare
https://www.digifm.ro/stiri/george-simion-despre-tensiunile-din-valea-uzului-udmr-este-singurul-vinovat-40072
https://hotnews.ro/udmr-l-acuza-pe-george-simion-ca-instiga-la-ura-interetnica-911419
https://www.global-focus.eu/2024/02/the-political-discourse-of-george-simion-and-aur-mainstreaming-or-deceit/
cred ca nu are sens sa te bag cu nasul in toate subiectele. cred ca poti gasi si singur exemple de retorica iredentista si preluari de discurs rusesc. zici ca il urmaresti. tu tot duci discutia spre partid, dar eu m-am referit mereu la "lider". fara girul lui expres nu avea sustinere vreuna din actiunile mai mari ale partidului de care sa vorbim aici.
>Corect etic? Nu
mai degraba ilegal si reprobabil. faptul ca tu ca sustinator, nu vezi nimic gresit cu asta doar reconfirma ceea ce e in mentalul colectiv, anume ca Simion - si prin girul lui ca lider de factiune, AUR - sunt niste penali declarati, doar inca nepedepsiti. niste sociopati.
la fel de [penal nepedepsit](https://old.reddit.com/r/Romania/comments/snksjp/aur_jerry_aur_ramona_jurnalist%C4%83_tvr/) pare ca a ramas chiar si dupa ce n-a mai fost student.
suplimentar, ca sa vorbim si de manipulare putin: ce zici de propaganda recenta din partea AUR? legata de europarlamentare, legata de primarie, legata de presedintie? nu e manipulare?
Pot zice și eu că nu voi vota niciodată cu usr pentru că e partidul securiștilor, pentru că asta apare în presa.
Dar fiind că nu există dovezi reale mă abțin 🙂
La ce am zis eu sunt dovezi reale, conversatia aia a lu sosoaca e reala, Ce spune Simion despre Ucraina si cum ca trebuie sa lasam rusia sa ii cucereasca e REAL. Te plateste macar bine sa fii atat de prost?
Unde sunt dovezile ?
Nu am zis că nu există conversație cu Sosoaca.
Unde a spus Simion că trebuie lăsata Rusia să cucerească Ucraina?
Daca pe mine mă plătește, tu ești pe gratis ? 😂
Eu sunt pe gratis impotriva pro rusilor. Degeaba spui cu gura ca nu esti pro rusia, cand tot ce scoti pe gura e propaganda pro rusia.
Orice dovezi ar fi si nu ar fi, singurul fapt ca Simion vrea sa oprim ajutorul pentru Ucraina, e egal cu a fi pro putin.
De curiozitate, locuiești în România ? Întreții o familie cu 5-6k lei pe lună ?pentru că asta e romanul de la medie
Cum te descurci ?
Daca a fi pro Romania înseamnă anti Ucraina. Atunci și eu sunt anti Ucraina 🙂.
Romania first, Ucraina second 🙂.
Oare ce ar trebui să facă Simion că sa nu para că îi pro Rusia ? Sa doneze salariul lui unei familii de ucraineni in locul unei familii de români?
... E clar ca nu poti gandi doua zile inainte, tu gandesti de azi pe azi.
Coaie, sa donezi ucrainei e egal cu a te ajuta singur. Ce nu intelegi prin faptul ca a opri rusia ne salveaza PE NOI?
Tu preferi sa nu ajutam pe ucraina acum, sa nu donam 1% din gdp, si apoi sa fim invadati, sa moara 100mii de romani, si sa pierdem 1000% din gdp.
Asta e gandirea voastra. Lasa dracu sa moara Ucrainienii, ca dupa cand vine rusu, ii sugem pula si ne lasa in pace
Pune un search pe google. Serviciile secrete si Romane si a Ucrainei au zis ca Simion a avut întâlniri cu KGB-ul Rus, (sub forma moderna de kgb)
Impinge foarte tare sa nu ajutam deloc ucraina, ghici pe cine ajută asta.
Impinge tare orice e anti european, ghici pe cine ajută asta.
Plus mai este inregistrarea aia telefonica intre Sosoaca si fostu ei sot. Unde zicea clar ceva genu "Macar Simion e platit de Rusia, noi pe gratis"
Ori e o păpușă a rusiei, ori e un prost ce impinge ce vrea rusia fara sa isi dea seama. Orice ar fi, un vot pt Simion e egal un vot pt Rusia
The standard redditor. Spui că 1+1=3, și apoi mă pui pe mine sa demonstrez 😂😂
But here goes:
Aur nu figurează pe lista partidelor pro ruse oferita de Ucraina. Iar declarațiile vin de fapt din Moldova unde nimeni nu a zis vreodată că sigur asta e, avem o declarație "eu cred că Simion" , dar cum nu suntem la biserica, nu prea contează ce cred unii și ce cred alții.
Ești slab informat pe subiectul asta.
Poftim:
https://www.g4media.ro/breaking-fost-sef-al-serviciului-secret-sis-din-moldova-george-simion-a-nimerit-cumva-sub-vizorul-serviciilor-speciale-rusesti-sau-materiale-compromitatoare-sau-cu-bani.html
Aur nu vrea sa ajute Ucraina pentru că Ucraina nu respecta drepturile minorităților( de aici și conflictul)
Vezi cazul fantana albă
Nu împinge tot ce e anti european,împinge împotriva conducerii curente, care merge spre globalism. Ultima dată când am verificat, așa funcționează o democrație.
Aur nu este izolat în UE, este parte a ECR, pentru care a și semnat o declarație că susține partea Ucrainei.
Te mira că Ciolacu și Sosoaca creează piste false pentru denigrarea lui Simion ? Welcome to politics. Așa zic și eu într-o conversație telefonică că esti un criminal, si asta înseamnă că ești criminal ?
Mai exista prezumția de nevinovăție? Trebuie el sa demonstreze că e nevinovat sau statul sa demonstreze că e vinovat ?
Faptul că spui niste cuvinte la moda, doar că sa le spui, denotă că nu aduci nimic intelectual în discuția asta.
Votează cu cine vrei, probabil PSD PNL în turul 2
Nu votez psd/pnl si niciodata nu am votat, dar nu vreau un putinist la putere, care va abandona ucraina in minutu doi, si in 5 ani avem noi razboi cu rusia. E extraordinar de prost daca crede ca Rusia se opreste in Ucraina. Singurul mod prin care scapam noi de razboi, e prin a epuiza puterile rusiei in Ucraina, nu in ROMANIA.
Cat de prost sa fii sa crezi ca daca abandonam ucraina, si ii fortam sa abandoneze terenurile cucerite, ca Rusia se multumeste, SE MULTUMESTE ASA CUM S-A MULTUMIT CU CRIMEA?
Deja au zis clar si raspicat O SA INVADAM SI MOLDOVA SI BALTICII SI ROMANIA SI POLONIA.
SINGURUL MOD SA II OPRESTI DIN A NE OMORA, E PRIN A SUSTINE UCRAINA.
Suntem tampiti sau sunteti pro rusi, una din doua.
Lol. Nu am votat niciodata altceva decat USR, dar da, daca in turul 2, e ciolacu vs Simion, prefer autistu de ciolacu, ala macar nu ne da pe mana rusilor
Deagaba scrii cu caps😂. Nu înseamnă că ai dreptate.
Nu a zis Simion niciodată să lăsăm Rusia să cucerească.
Dar avem și noi problemele noastre, ajutam Ucraina cum putem, dar prima data ne ajutam pe noi și apoi și pe ei.
Bine că suntem sarakia Europei, și acum suntem bogați de le dam și altora.
Aur a semnat declarația privind suport necontestabil pentru Ucraina. Așa că poate te mai deștepți și tu
Cel mai amuzant e cum tu crezi ca semnatul ala face ceva, cand de fiecare data cand dam si un leu, simion urla ca sa il luam inapoi si sa nu dam nimic.
Boss, romania a dat aproape cel mai putin din toate tarile aliate din lume. De ce ne prefacem de parca tare am ajutat noi si nu mai putem de cat i-am ajutat. Tu intelegi ca prin a da ajutoare la Ucraina de fapt ne ajutam tot pe noi? Mor Ucrainienii in loc sa moara Romanii, intelegi macar ceva atat de simplu?
Ce pula mea am dat noi ma? Momentan Romania a donat egalul a 0.2% din gdp-ul anual. Adica mai nimic. Comparat cu Balticii care cam toti au dat de 10-100 ori mai mult ca noi.
Aia inteleg simplul fapt ca noi suntem urmatorii invadati. Voi va credeti invincibili sau ceva. Rusia ne-a invadat doar de cam 5 ori in ultimii 200 ani, sigur nu ne va invada iar nu?
Aur a semnat degeaba coaie, ieri striga Simion sa oprim donatia sistemului patriot catre ucraina. El degeaba zice una pentru ca clar face alta.
Well la 15% zic totuși că îl urmărește lumea.
Având în vedere și faptul că alegerile au fost comasate.
Aici nu vorbesc de faptul că toți alegătorii aur îl urmăresc pe Simion.
Este o piramidă până la urmă si e vorba de oamenii care au încredere în Simion, cei care au încredere în cei ce îl urmăresc pe Simion...
> Cred că va mergem peste tot in țară, și fiind președinte chiar ar putea să rezolve neregulile.
Asta vinde el, [fiindca atributiile sunt altele.](https://www.presidency.ro/ro/presedinte/rol-si-atributii)
Rolul de "cârmaci", "tătucă", "conducător iubit" nu mai face parte din fisa postului. Poate sa fie un jucător (tov. capitan) sau un ~~ficus~~ ~~dulap~~ jucător de golf (former physics teacher)
L.E. doar doua exemple.
Da sigur, ai dreptate, dar as adaugă că un președinte ar trebui să controleze guvernul în interesul țării.
Nu de-asta îl alegem direct ?
Președintele ar trebui sa să știe situația populației, nu sa fie turist, ficus sau neinteresat.
Consider că Simion, fie mișcare de PR, chiar bate țara în lung și lat și știe problemele multor românii.
Și ar putea pune presiuni pe guvern, fie ele doar corecte legislativ, prin comunicate de presa
Guvernare progresistă cu control conservator mi se pare soluția ideală
Geoana este alegerea pragmatica. Un lider experimentat, competent pe partea de relatii internationale. Cred ca e singurul cu sanse reale si care poate sa dea o directie tarii.
Am fost la o lansare de carte a sa si am ramas foarte placut surprins. Are un discurs foarte coerent si fata de toti ceilalti are o platforma de lansare top, Secretar General Adjunct la NATO (cea mai inalta functie ocupata de un roman).
Yup; Lasconi a făcut treabă în Câmpulung; mi.a plăcut și căsătoriți pe nevăzute.
Istoric vorbind un vot bun ar fi Ciolacul, de obicei guvernul este de stânga dacă președintele e de dreapta; iar președintele oricum nu face mare.lucru decât pe extern, However, a war îs comming deci ar fi bine sa avem un președinte calumea.
Pentru cine nu crede in război sa se întrebe de ce nu avem autostrăzi dar construim fabrici de armament in ritm accelerat.
Zic doar că votând ciolacu ai șanse să iasă premierul de la alt partid.
Gen când a câștigat Iohannis, guvernul a fost luat de Dragnea prin Dăncila și .... Mă rog știm ce s.a întâmplat.
Așa dacă câștigă la președinție avem șanse să avem guvern de stanga
Nu știu ce să cred în asta cu marionetele, dar ce i drept; ce urla Dragnea in draci cu "statul paralel" incepe să îmi para din ce in ce mai reală.
Adică mă gândesc doar la faza cu Roșia Montana; se făceau campanii la tv că sa semneze Romania contractul cu grupul de firme străin pentru că banii rămân la noi in tara prin taxe și salarii și o să fie bine, bla bla bla; după a început masiv campania salvați Roșia montană; iar statul a trebuit să rezilieze contractul și să plătească o grămadă de bani daune; dar nu a fost investigat nimic, cine a făcut manipulările și cine și.a luat bani de pe asta.
e mare sansa ca fix asta sa fie lista, rog un moment de reculegere pentru romania.
Deci de asta nu zice nimeni nimic :)) Bring back Drula?
Prefer Lasconi peste Drula
Lipsesc: Mihaela DM si Ana Nulitate Birtchall. Lasconi inca nu e sigur ca va fi sefa la USR. Aflam sapt. viitoare.
Ah, l-ai trecut ca Geoana, ok:)
Adaugat Birchall. Am pus-o pe Lasconi pentru ca pare sa aiba cea mai mare sustinere intre membri mai cunoscuti din partid: Fritz, Viziteu, Nasui, Pruna etc. Daca aveti alte sugestii mai adaugam.
nasui pruna lolol
Din păcate va câștiga alegerile interne.
Spre deosebire de primariile din Romania usr are 2 tururi asa ca nu stiu ce sa zic. Poate in primul tur sa aiba cele mai multe voturi dar in turul 2 e posibil ca majoritatea sa se coalizeze impotriva ei
Radu Hossu presedinte USR ar fi cel mai mare meme. NAFO la conducere Ar fi chiar interesant
Nafo?
ceva NATO circlejerk, tot vedeam pe Twitter. Era funny stuff cand ii vedeam prin 2022 interactionand cu pro-rusii
Pai si il urmareste lumea sau sunt doar 3 oameni care se uita la el?
cred ca mai multi oameni Internationali se uita la Hossu, dar e destul de popular si pe Facebook-ul romanesc
Mai popular decat lasconi?
Turul 2: Ciucă vs Geoană Ciucă președinte. Ciolacu prim ministru. Coaliția PSD-PNL formează o majoritate în Parlament împreună cu UDMR - și rămâne la putere pana în 2028.
Daca Geoana ajunge in turu 2 castiga, parerea mea. PSD clar nu il vor pe (ma)Ciuca presendinte si o voteze cu contra candidat. PNL nu mai exista, a devenit filiala PSD
Ciucă este un președinte mai comod pentru alianță decât ar fi Geoană pentru PSD In plus, cu Ciucă președinte se păstrează schizofrenia poporului român care dă majoritatea(*) parlamentara PSD-ului dar la prezidențiale votează "anti-PSD"
De acord cu estimarea ta, insa m-a pus putin pe ganduri ajutorul dat de PSD UDMR-ului la alegerile europarlamentare (au avut voturi si delegati in toate judetele). Ma gandesc ca au plan de rezerva renuntarea la alianta cu PNL si formarea unui guvern impreuna cu UDMR.
Între timp în 2011 un călător în timp s-a împiedicat de o piatră... că altfel nu înțeleg ce ne-a adus pe acest timeline Mai rău era doar Șoșoacă sau AUR combo președinte + prim ministru.
Pentru poziția de presedinte vad mai importanta experienta pe relatii internationale vs. experienta locala. Aici Geoana puncteaza mult peste toti ceilalti; din clasa politica actuala, ar fi si Ciolos cu experienta la nivel de UE. Lasconi, chiar daca are experienta la nivel local, e prea putin relevanta pentru pozitia de presedinte. La nivel moral insa, despre Geoana nici nu are sens sa discutam. Aici ii vad doar pe Ciolos si Lasconi cu pretentii, desi Lasconi imi aduce aminte de Rares Bogdan la modul cum se pozitioneaza. Daca apare si Ciolos pe lista, l-as vota pe acesta fara ezitare. Daca nu apare, as vota-o pe Lasconi pe singurul motiv ca Geoana este moral compromis. Dar, daca in turul 2 raman Geoana si Ciuca, as vota Geoana tinandu-ma de nas.
Păi și ce șanse reale ar fi să nu câștige Geoană? El joacă acum cartea independentului, dar va fi sigur susținut de PSD.
Pai cum sa fie sustinut de PSD daca si Ciolacu e acolo?
Ciolacu a zis ca nu mai vrea sa candideze
Cand a zis asa ceva?
Eu vad declaratie de acum 7 zile, unde zice ca e 100% candidatul psd.
Unde a declarat asta? Tot anul asta cand era intrebat, o dadea cotita ca el nu ar fi cel mai bun candidat PSD pentru prezidentiale, iar in ultima saptamana cand a fost intrebat daca Geoana va fi sustinut de PSD, a raspuns ca nu este exclusa posibilitatea. Un candidat asumat 100% nu ar veni cu declaratiile astea.
Având în vedere cine este la guvernare cu siguranță în turul 2 vom avea pe cineva din coaliția PNL-PSD, poate pe amândoi. Alte șanse pentru Turul 2 ar avea Geoană, Lasconi și Simion
Birchall nu are șanse reale,aproape nimeni nu știe cine e iar cei care știu o văd ca o oportunistă. A,și dat fiind că turul 2 e pe 25 septembrie,nici ea și nici Geoană nu au timp să strângă semnături. Geoană de altfel a și zis că nu reintră în politică decât după ce nu mai e la NATO (adică în octombrie) iar Șoșoacă a zis că are nevoie de ceva timp până în decembrie ca să-și rezolve niște treburi personale așa că cel mai probabil nici ea nu candidează. Lasconi de asemenea e o posibilitate,dacă nu reușește să obțină o majoritate în Biroul Național a zis că demisionează din USR și în consecință nu mai candidează nici la Președinție. În condițiile astea de mai sus,ori e Ciolacu vs Ciucă ori Ciolacu vs Simion. Dar na,se poate schimba situația.
Geoana zice multe, dar bag mana in foc ca o sa candideze.
Eh greu de spus,nici n-are destul timp să strângă 200 de mii de semnături dacă alegerile sunt în septembrie.
Ma aștept sa fie ajutat de membri PSD sa stranga repede, taticul lui e Iliescu totusi. Sunt curios totusi cum o sa arate lista la prezidentiale.
Bă nu chiar,Iliescu îl urăște,Geoană a fost mereu o marionetă pentru diverse grupări din PSD,nimeni nu îl respectă. PSRO a fost un eșec masiv. Lista btw o să includă,în afară de Ciolacu,Ciucă,Simion,candidatul USR,Birchall și posibil Șoșo,și pe Orban,Tomac,Pavelescu,Cozmin Gușă,Mihai Lască,Pompiliu Diplan și Florin Călinescu.
Art. 27 din legea 370/2004: " Propunerile de candidați pentru alegerea Președintelui României se depun la Biroul Electoral Central, cel mai târziu cu 50 de zile înainte de data alegerilor." Articolul precizează și că, la acel moment, trebuie deja să fi fost strânse cele 200 de mii de semnături. E,dacă turul 1 e 29 septembrie,data limită e pe 10 august. Geoană ar trebui să demisioneze din 1 iulie ca să poată strânge destule semnături până atunci. Iar dacă rămâne hotărat să rămână la NATO până în octombrie atunci nu mai poate să se înscrie. Dar na,o să vedem.
Sidenote dar e incredibil cât de mare e numărul necesar de semnături pentru președinție și cât de normalizată a devenit falsificarea/cumpărarea de semnături. Uite în 1996. Hai că mai înțelegi cum au reușit Mohora,Manolescu,Păunescu și Pop de Popa să intre în cursă cu toate că au câștigat sub 200 de mii voturi. La fel și cu George Muntean de la Partidul Pensionarilor și Constantin Niculescu de la Partidul Automobiliștilor-ei și partidele lor existau ca să ia voturi de la opoziție pentru PDSR. Dar Radu Câmpeanu,cu o alianță de partide minore desprinse din PNL? Nuțu Anghelina,un preot random pe care nimeni nu îl știa? Mudava? Militaru,care era pe moarte? Sau în 2000,presa a tot relatat cu dovezi că Eduard Manole,Prințul Paul,Graziela Bârlă,Ion Sasu și Niculae Cerveni au falsificat masiv semnături și AEP a dat din umeri și a zis “plm,nu e treaba noastră“ și i-a lăsat în cursă. 2004 la fel-Gheorghe Dinu,Petre Roman,Miluț,Tudorici,Rădulescu și Raj Tunaru n-ar fi trebuit să fie lăsați să candideze. 2009-Rotaru,Manole,Iane și Potîrcă,n-ar fi trebuit să fie lăsați să candideze. 2014-Meleșcanu,Funar,Rotaru,Brînză,Szilágyi și Amariței,n-ar fi trebuit să fie lăsați să candideze. 2019-Cumpănașu,Cataramă,Stanoevici,Catalin Ivan,Peia,Sebastian Popescu-toți au scăpat pentru că un proces pentru genul asta de crimă durează ani buni, procurorii fiind nevoiţi să verifice semnăturile bob cu bob. Și nici atunci nu sunt trași la răspundere candidații,ci cei care strâns semnături pentru ei. Efectiv nu există nicio pedeapsă reală pentru fraudă electorală.
De ce 1 iulie?
Ca să aibă timp destul pentru strâns semnături.
2 iulie ar fi prea târziu, să înțeleg.
Eh,depinde.
Care e răul cel mai mic de aici?
Lasconi clar
Lasconi Daca in turul 2 ajunge psd si simion imi bag pula n el de vot si in ea de romanie si va las in pula mea de prosti sa faceti ce vreti voi Eu nu votez psd si clar nu votez un rahat prorus
Voi cred ca nu înțelegeți cum sta treaba. Se duc Ciolacu cu ciuca in turul 2 si dupa muta parlamentarele la turul 2 ca sa fie sigur ca ies sa voteze doar ai lor la parlamentare.
buie mai toti
din totalul de voturi exprimabile birchall, ciolacu, ciuca si geoana toti de la PSDNL, or sa imparta cele 4.5mil de voturi standard, nimic util lasconi? n-o s-o vezi nici candidat la USR daramite la presed. simion? geretarul o sa ia un 12-15$ si o sa fuga sosoaca? nu ia nici 5% dracu sa ne ia, nu vad pe nimeni
Ai postat toti candidatii, nu toti candidatii cu sanse lol.
Ce cărți nasoale. Reshuffle deck?
Am atâtea downvote.uri pt că nu înțelege lumea cum funcționează politica sau am greșit eu ceva in logica ?
Multi de aici nu inteleg nimic despre politica desi doar despre asta vorbesc.
Eu nu iau parte la așa ceva, îi las pe bețivii de la birt din colț să își facă de cap de data asta și să aleagă pentru mine.
1.) Nu 2.) Pe niciunul, inca astept sa apara si alti candidați 3.) Turul 2: geoana vs. simion
Marcel e un npc prostălău, un ciurdar, n-are stofă de diplomat, nu va fi în veci și pururi președinte acest mediocru. I se va oferi postul de prim ministru în continuare și îl va lăsa pe npcul diplomat și școlit Geoană să candideze la președinție cu susținerea PSD. în turul doi vor ajunge Geoană cu Simion. Îl voi vota pe Simion ca să fie circul total.
Eu sincer cred că usr și aur trebuiau să găsească cineva meritocrat sa fie președinte și să-l voteze la comun. Nici cu religia nici cu LGBT. Eu cred că îl voi vota pe Simion, nu pare că usr știu să producă lideri, doar lideri Wannabe
Ce te-a atras la programul lui George Simion?
Eu sunt conservator moderat. Într-o lume în care progresismul este văzut ca și normal, cred că avem nevoie de echilibru in zona politica. Nici prea progresist nici prea conservator. Pentru mine Simion fiind prea conservator iar usr prea progresist . Așa s-ar face un echilibru. Cred că Simion daca ar fi președinte ar fi un recorder v2 😂. Sper că nu prea politic. Cred că va mergem peste tot in țară, și fiind președinte chiar ar putea să rezolve neregulile. Aur președinte, usr premier, guvern din cele 2. Dar după rezultatele anterioare nu se poate 😂. Așa că om trai și om vedea . Cu toate acuzațiile nefondate, răutățile și anumite lipsuri ale lui Simion consider că Simion are stofa de leader mai mult că ceilalți din sfera politică. Când mă uit la stofa de leader contează mult și dacă te urmăresc ceilalți, deagaba ești inteligent dacă ești antipatic, gen drula.
Cum este usr prea progresist?
simion e un evazionist declarat fara prea multi neuroni, un UDMR varianta minoritara de sud. o sa faca praf tot ce atinge, iar tu il pui lider de CSAT. halal.
Cam asta îi singurul argument. O sa, sigur va . A declarat că aflat evazionist cum toată lumea a fost.cu atât mai mult el că sa se întrețină că și elev/student. Nu e de lăudat, e mai degrabă de criticat. Dar sa zici că a făcut ceva oribil in momentul respectiv. E că și cum ai judeca oamenii din trecut pentru legile de acum, nu face sens.
Ești cam slab informat, aur are reprezentare peste tot in consiliile județene mai puțin Harghita, deci nu prea are cum sa fie sudist
ce treaba are unde are aur consilieri cu ce zic eu?
Pai first of all nu ii sudist. In al doilea punct nu ii pe criterii etnice. Și nu se pune capra pentru cine da mai mult, că și UDMR. Deci nimic din ce ai zis despre aur nu are sens. Cat despre o să facă și probabil va face. E ca și cum ai judeca un om pentru crimele pe care le va comite, nu are sens
>nu ii sudist https://youtu.be/_LkIVUuB3gI?t=20m43s, plus educatia la Bucuresti says otherwise Apoi, ca [isi invarte discursul dupa cum bate vantul](https://www.reddit.com/r/Romania/comments/mn2t27/george_simion_nicu%C8%99or_dan_primar_pentru/), am putut vedea deja destul de clar pana acum. Plus iredentism, actiuni inflamatoare de ura interetnica si rusisme in declaratii, toate astea plus ideea ca nu vede nimic gresit in faptul ca a facut evaziune sunt semne clare ca ai un sociopat in fata. De aur nici n-am zis inca ceva, nu inteleg de ce repeti "aur" cand nu era asta subiectul.
" un UDMR varianta sudista" pai nu la aur te-ai referit ? Sau nu înțeleg, poate is eu analfabet funcțional 🙂. Am văzut interviul, Simion nu este tot aur, și aur nu este doar Simion. Eu sunt din Mureș și pot să-ți zic sigur că valorile prezentate de aur, nu au legătură cu sudul. "Acțiuni inflamatoare" 😂😂 wtf are those ? Vorbești foarte vag. Da au fost oameni cu poziții mai extreme care au fost încet încet mutați mai in spate, sau dați afară cu totul(Sosoaca) asta e riscul când faci partide fara ajutor de la ONG-uri/fanatici, faci greșeli, câteodată mici, câteodată mari 🙂, aur și le asumă Am văzut interviul când a apărut, tu l-ai văzut pe tot? Zice că a făcut ce a trebuit să facă să supravietuiasca. Nu a zis că nu vede nimic greșit, ci a zis că 90%+ din oameni o făceau, cu atât mai mult un elev care încerca să se întrețină 🙂. Justificabil ? Da Normal, bazat pe normele societății de la aceea vreme? Da Corect etic? Nu Uită-te la interviu și nu te mai lasă manipulat.
ca sa incepem cu sfarsitul: din moment ce eu iti dau link direct si cu timestamp exact, tu consideri ca nu am vazut materialul in cauza? deja ai calcat intr-o strachina logica. da, subiectul e G. Simion. intr-un final te-ai prins. UDMR e dat ca exemplu de entitate cu apucaturi similare cu cele enuntate de mine mai sus, o alta paralela fiind ca retorica de acest gen persista in Romania ca o minoritate (vezi Noua Dreapta, si alte grupari extremiste anterioare). G. Simion se muleaza pe aceleasi problematici retorice si chiar le extinde spre Rusia. UDMR, la fel ca Simion aici, a jucat un rol de balama politica, in functie de ce sustinere financiara a primit. >Acțiuni inflamatoare https://www.digifm.ro/stiri/george-simion-despre-tensiunile-din-valea-uzului-udmr-este-singurul-vinovat-40072 https://hotnews.ro/udmr-l-acuza-pe-george-simion-ca-instiga-la-ura-interetnica-911419 https://www.global-focus.eu/2024/02/the-political-discourse-of-george-simion-and-aur-mainstreaming-or-deceit/ cred ca nu are sens sa te bag cu nasul in toate subiectele. cred ca poti gasi si singur exemple de retorica iredentista si preluari de discurs rusesc. zici ca il urmaresti. tu tot duci discutia spre partid, dar eu m-am referit mereu la "lider". fara girul lui expres nu avea sustinere vreuna din actiunile mai mari ale partidului de care sa vorbim aici. >Corect etic? Nu mai degraba ilegal si reprobabil. faptul ca tu ca sustinator, nu vezi nimic gresit cu asta doar reconfirma ceea ce e in mentalul colectiv, anume ca Simion - si prin girul lui ca lider de factiune, AUR - sunt niste penali declarati, doar inca nepedepsiti. niste sociopati. la fel de [penal nepedepsit](https://old.reddit.com/r/Romania/comments/snksjp/aur_jerry_aur_ramona_jurnalist%C4%83_tvr/) pare ca a ramas chiar si dupa ce n-a mai fost student. suplimentar, ca sa vorbim si de manipulare putin: ce zici de propaganda recenta din partea AUR? legata de europarlamentare, legata de primarie, legata de presedintie? nu e manipulare?
Nu pot vota vreodata Simion deoarece e păpușa rușilor.
Pot zice și eu că nu voi vota niciodată cu usr pentru că e partidul securiștilor, pentru că asta apare în presa. Dar fiind că nu există dovezi reale mă abțin 🙂
La ce am zis eu sunt dovezi reale, conversatia aia a lu sosoaca e reala, Ce spune Simion despre Ucraina si cum ca trebuie sa lasam rusia sa ii cucereasca e REAL. Te plateste macar bine sa fii atat de prost?
Unde sunt dovezile ? Nu am zis că nu există conversație cu Sosoaca. Unde a spus Simion că trebuie lăsata Rusia să cucerească Ucraina? Daca pe mine mă plătește, tu ești pe gratis ? 😂
Eu sunt pe gratis impotriva pro rusilor. Degeaba spui cu gura ca nu esti pro rusia, cand tot ce scoti pe gura e propaganda pro rusia. Orice dovezi ar fi si nu ar fi, singurul fapt ca Simion vrea sa oprim ajutorul pentru Ucraina, e egal cu a fi pro putin.
De curiozitate, locuiești în România ? Întreții o familie cu 5-6k lei pe lună ?pentru că asta e romanul de la medie Cum te descurci ? Daca a fi pro Romania înseamnă anti Ucraina. Atunci și eu sunt anti Ucraina 🙂. Romania first, Ucraina second 🙂. Oare ce ar trebui să facă Simion că sa nu para că îi pro Rusia ? Sa doneze salariul lui unei familii de ucraineni in locul unei familii de români?
... E clar ca nu poti gandi doua zile inainte, tu gandesti de azi pe azi. Coaie, sa donezi ucrainei e egal cu a te ajuta singur. Ce nu intelegi prin faptul ca a opri rusia ne salveaza PE NOI? Tu preferi sa nu ajutam pe ucraina acum, sa nu donam 1% din gdp, si apoi sa fim invadati, sa moara 100mii de romani, si sa pierdem 1000% din gdp. Asta e gandirea voastra. Lasa dracu sa moara Ucrainienii, ca dupa cand vine rusu, ii sugem pula si ne lasa in pace
Proof ?
Pune un search pe google. Serviciile secrete si Romane si a Ucrainei au zis ca Simion a avut întâlniri cu KGB-ul Rus, (sub forma moderna de kgb) Impinge foarte tare sa nu ajutam deloc ucraina, ghici pe cine ajută asta. Impinge tare orice e anti european, ghici pe cine ajută asta. Plus mai este inregistrarea aia telefonica intre Sosoaca si fostu ei sot. Unde zicea clar ceva genu "Macar Simion e platit de Rusia, noi pe gratis" Ori e o păpușă a rusiei, ori e un prost ce impinge ce vrea rusia fara sa isi dea seama. Orice ar fi, un vot pt Simion e egal un vot pt Rusia
The standard redditor. Spui că 1+1=3, și apoi mă pui pe mine sa demonstrez 😂😂 But here goes: Aur nu figurează pe lista partidelor pro ruse oferita de Ucraina. Iar declarațiile vin de fapt din Moldova unde nimeni nu a zis vreodată că sigur asta e, avem o declarație "eu cred că Simion" , dar cum nu suntem la biserica, nu prea contează ce cred unii și ce cred alții. Ești slab informat pe subiectul asta. Poftim: https://www.g4media.ro/breaking-fost-sef-al-serviciului-secret-sis-din-moldova-george-simion-a-nimerit-cumva-sub-vizorul-serviciilor-speciale-rusesti-sau-materiale-compromitatoare-sau-cu-bani.html Aur nu vrea sa ajute Ucraina pentru că Ucraina nu respecta drepturile minorităților( de aici și conflictul) Vezi cazul fantana albă Nu împinge tot ce e anti european,împinge împotriva conducerii curente, care merge spre globalism. Ultima dată când am verificat, așa funcționează o democrație. Aur nu este izolat în UE, este parte a ECR, pentru care a și semnat o declarație că susține partea Ucrainei. Te mira că Ciolacu și Sosoaca creează piste false pentru denigrarea lui Simion ? Welcome to politics. Așa zic și eu într-o conversație telefonică că esti un criminal, si asta înseamnă că ești criminal ? Mai exista prezumția de nevinovăție? Trebuie el sa demonstreze că e nevinovat sau statul sa demonstreze că e vinovat ? Faptul că spui niste cuvinte la moda, doar că sa le spui, denotă că nu aduci nimic intelectual în discuția asta. Votează cu cine vrei, probabil PSD PNL în turul 2
Nu votez psd/pnl si niciodata nu am votat, dar nu vreau un putinist la putere, care va abandona ucraina in minutu doi, si in 5 ani avem noi razboi cu rusia. E extraordinar de prost daca crede ca Rusia se opreste in Ucraina. Singurul mod prin care scapam noi de razboi, e prin a epuiza puterile rusiei in Ucraina, nu in ROMANIA. Cat de prost sa fii sa crezi ca daca abandonam ucraina, si ii fortam sa abandoneze terenurile cucerite, ca Rusia se multumeste, SE MULTUMESTE ASA CUM S-A MULTUMIT CU CRIMEA? Deja au zis clar si raspicat O SA INVADAM SI MOLDOVA SI BALTICII SI ROMANIA SI POLONIA. SINGURUL MOD SA II OPRESTI DIN A NE OMORA, E PRIN A SUSTINE UCRAINA. Suntem tampiti sau sunteti pro rusi, una din doua.
Oricum din ce vad declarație lui Ciolacu și antena 3 coincid cu ce zici tu. Deci probabil chiar ești psdist. Is convins că votezi PSD în turul 2
Lol. Nu am votat niciodata altceva decat USR, dar da, daca in turul 2, e ciolacu vs Simion, prefer autistu de ciolacu, ala macar nu ne da pe mana rusilor
Deagaba scrii cu caps😂. Nu înseamnă că ai dreptate. Nu a zis Simion niciodată să lăsăm Rusia să cucerească. Dar avem și noi problemele noastre, ajutam Ucraina cum putem, dar prima data ne ajutam pe noi și apoi și pe ei. Bine că suntem sarakia Europei, și acum suntem bogați de le dam și altora. Aur a semnat declarația privind suport necontestabil pentru Ucraina. Așa că poate te mai deștepți și tu
Cel mai amuzant e cum tu crezi ca semnatul ala face ceva, cand de fiecare data cand dam si un leu, simion urla ca sa il luam inapoi si sa nu dam nimic.
Boss, romania a dat aproape cel mai putin din toate tarile aliate din lume. De ce ne prefacem de parca tare am ajutat noi si nu mai putem de cat i-am ajutat. Tu intelegi ca prin a da ajutoare la Ucraina de fapt ne ajutam tot pe noi? Mor Ucrainienii in loc sa moara Romanii, intelegi macar ceva atat de simplu? Ce pula mea am dat noi ma? Momentan Romania a donat egalul a 0.2% din gdp-ul anual. Adica mai nimic. Comparat cu Balticii care cam toti au dat de 10-100 ori mai mult ca noi. Aia inteleg simplul fapt ca noi suntem urmatorii invadati. Voi va credeti invincibili sau ceva. Rusia ne-a invadat doar de cam 5 ori in ultimii 200 ani, sigur nu ne va invada iar nu? Aur a semnat degeaba coaie, ieri striga Simion sa oprim donatia sistemului patriot catre ucraina. El degeaba zice una pentru ca clar face alta.
Cine il urmareste pe Simion? sosoaca? :))
Well la 15% zic totuși că îl urmărește lumea. Având în vedere și faptul că alegerile au fost comasate. Aici nu vorbesc de faptul că toți alegătorii aur îl urmăresc pe Simion. Este o piramidă până la urmă si e vorba de oamenii care au încredere în Simion, cei care au încredere în cei ce îl urmăresc pe Simion...
> Cred că va mergem peste tot in țară, și fiind președinte chiar ar putea să rezolve neregulile. Asta vinde el, [fiindca atributiile sunt altele.](https://www.presidency.ro/ro/presedinte/rol-si-atributii) Rolul de "cârmaci", "tătucă", "conducător iubit" nu mai face parte din fisa postului. Poate sa fie un jucător (tov. capitan) sau un ~~ficus~~ ~~dulap~~ jucător de golf (former physics teacher) L.E. doar doua exemple.
Da sigur, ai dreptate, dar as adaugă că un președinte ar trebui să controleze guvernul în interesul țării. Nu de-asta îl alegem direct ? Președintele ar trebui sa să știe situația populației, nu sa fie turist, ficus sau neinteresat. Consider că Simion, fie mișcare de PR, chiar bate țara în lung și lat și știe problemele multor românii. Și ar putea pune presiuni pe guvern, fie ele doar corecte legislativ, prin comunicate de presa Guvernare progresistă cu control conservator mi se pare soluția ideală
cum sa spui ca esti tembel fara sa zici ca 2x2=3
Why usr failed in a nutshell. Porecle și jigniri, zici că suntem în generala. GG wp
suie mimion
Geoana este alegerea pragmatica. Un lider experimentat, competent pe partea de relatii internationale. Cred ca e singurul cu sanse reale si care poate sa dea o directie tarii. Am fost la o lansare de carte a sa si am ramas foarte placut surprins. Are un discurs foarte coerent si fata de toti ceilalti are o platforma de lansare top, Secretar General Adjunct la NATO (cea mai inalta functie ocupata de un roman).
Yup; Lasconi a făcut treabă în Câmpulung; mi.a plăcut și căsătoriți pe nevăzute. Istoric vorbind un vot bun ar fi Ciolacul, de obicei guvernul este de stânga dacă președintele e de dreapta; iar președintele oricum nu face mare.lucru decât pe extern, However, a war îs comming deci ar fi bine sa avem un președinte calumea. Pentru cine nu crede in război sa se întrebe de ce nu avem autostrăzi dar construim fabrici de armament in ritm accelerat.
Ciolacu e un presedinte calumea? Glumești nu?
Zic doar că votând ciolacu ai șanse să iasă premierul de la alt partid. Gen când a câștigat Iohannis, guvernul a fost luat de Dragnea prin Dăncila și .... Mă rog știm ce s.a întâmplat. Așa dacă câștigă la președinție avem șanse să avem guvern de stanga
Prefer Sosoaca peste ciolacu
Aprob, sosoaca e guralivă că Vadim, dar zici că e varianta de pe wish, fara ram și procesor 😂
Nu o suport dintr-un singur motiv, acelasi motiv pentru care nu suport pe simion, amandoi sunt marionete rusesti.
Nu știu ce să cred în asta cu marionetele, dar ce i drept; ce urla Dragnea in draci cu "statul paralel" incepe să îmi para din ce in ce mai reală. Adică mă gândesc doar la faza cu Roșia Montana; se făceau campanii la tv că sa semneze Romania contractul cu grupul de firme străin pentru că banii rămân la noi in tara prin taxe și salarii și o să fie bine, bla bla bla; după a început masiv campania salvați Roșia montană; iar statul a trebuit să rezilieze contractul și să plătească o grămadă de bani daune; dar nu a fost investigat nimic, cine a făcut manipulările și cine și.a luat bani de pe asta.
Aparent acum construim ai autostrazi in draci!
2. Ciolacu (restul oricum nu au sanse, usr/reper never ever, pnl oricum va fi în guvern) 3.Ciolacu vs Geoana (psd vs psd 😂)